Notícies i actualitat
El Consell Insular proposarà que Florencio Jiménez Andreu cobri l'RMI de 417 euros mensuals a partir de l'agost
Data : 02/07/2012
La Conselleria de Benestar Social i Joventut del Consell Insular de Menorca, en la propera comissió de revisió de juliol de l'ajuda de renda mínima d'inserció (RMI), proposarà que Florencio Estanis Jiménez Andreu pugui percebre aquest ajut de 417 euros al mes a partir del primer d'agost d'enguany, atès que fa mig any que està empadronat a l'illa. Aquesta persona té diagnosticada la malaltia de sensibilitat química múltiple (SQM).
De la mateixa manera, des del Departament de Benestar Social i Joventut es fa feina perquè aquesta persona pugui percebre també la pensió no contributiva i l'ajuda de dependència del Govern balear, tot accelerant els tràmits al màxim perquè, segons la normativa, ha d'estar empadronat a Menorca durant un termini mínim de dos anys, circumstància que no es donarà fins el proper gener de 2013.
“Jo mateixa he parlat amb ell, juntament amb el metge que l'ha atès al Servei d'Urgències de l'hospital Mateu Orfila, per explicar-li en quina situació es troba”, afirma la consellera de Benestar Social i Joventut, Aurora Herràiz, qui afegeix que “des del Consell Insular estam intentant veure com solucionar aquesta situació que, fonamentalment, passa per poder acreditar que aquest senyor viu a Menorca des de fa dos anys i cercar la sortida mèdica apropiada”.
Maó, 2 de juliol de 2012
Compartir: