La Fundació Destí Menorca, en col·laboració amb els departaments de Turisme i Ordenació del Territori del Consell Insular de Menorca i l'empresa Tragsa, ha organitzat una jornada formativa sobre el Camí de Cavalls a les empreses adherides al SICTED (Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola en Destinació).
L'objectiu d'aquesta jornada formativa, que s'ha realitzat a petició de les empreses adherides al sistema de qualitat, és proporcionar un major coneixement sobre el Camí de Cavalls per poder oferir una informació completa als seus clients.
El SICTED té com a objectiu, entre d'altres, incrementar la qualificació de l'equip de l'empresa mitjançant el pla formatiu establert pel sistema més aquella formació que les empreses puguin proposar a l'ens gestor (Fundació Destí Menorca).
Durant aquest any ja s'han realitzat jornades formatives d'atenció al client, legislació aplicable i de màrqueting i està previst continuar a partir del mes d'octubre.
Actualment ja són 103 les empreses que es beneficien de fer feina en el SICTED, nombre que ha augmentat després de la campanya de sensibilització que va tenir lloc el passat dia 17 d'abril a la seu del Consell Insular de Menorca.
La consellera de Turisme, Salomé Cabrera, indica que el Departament i Fundació Destí continuen treballant en la qualitat i la satisfacció del client com a objectiu comú a tots els agents que formen el sector turístic.
Maó, 12 de maig de 2012