Notícies i actualitat

Menorca llança una nova campanya dirigida al mercat britànic

Data : 20/03/2015

La Conselleria de Turisme de Menorca llança una nova campanya de màrqueting per captar visitants al mercat britànic i irlandès amb l'objectiu de reforçar la presència de Menorca a la temporada baixa i mitjana. Aquesta campanya, dissenyada conjuntament amb operadors i companyies aèries, està orientada, sobretot, a reforçar les vendes els mesos d'abril, maig i juny, i té una especial incidència en l'àmbit online. En total s'invertiran 230.000 euros per a les accions que es detallen a continuació:

- Màrqueting online:
El mes de maig s'inserirà un banner promocional a la pàgina de destins de Thomson i al juliol a la pàgina de vols de l'operador (2,4 milions de visitants / setmana cada lloc web). Aquestes dues accions incideixen en el moment de recerca i compra del possible visitant, quan poden ser més receptius a la publicitat. Una altra acció destacada es realitzarà en la pàgina web de Monarch, un banner que es mostrarà cada vegada que un client cerca vols a Menorca, però encara no ha reservat, amb l'objectiu de fomentar la contractació. Aquesta pàgina compta amb un tràfic d'un milió d'usuaris al mes. Cal destacar que Monarch amplia la seva capacitat per volar a Menorca un 19%, arribant als 202.000 seients programats aquest any.
Amb la companyia Cosmos també es realitzarà un anunci en el seu website durant dues setmanes per crear consciència de marca i dirigida a la conducta del client. La campanya també inclou la col·locació d'anuncis promocionant Menorca a Jet2holidays a les zones de Glasgow, Leeds i Belfast i un banner a la pàgina principal de la companyia (amb 750.000 visites / setmana), mentre que també es promocionarà Menorca a Jet2.com, especialment en les regions d'East Midland, Glasgow, Manchester, Leeds, Newcastle, Edimburg i Belfast. També es durà a terme una acció amb saga.co.uk, un portal destinat al turisme actiu i una altra en la web d'Irish Travel Trade News, que compta amb més de 500.000 visites, en la web s'inseriran bàners durant 8 setmanes ..
Finalment les accions online es completen amb una promoció a la pàgina web de easyJet UK, que arriba als 4 milions de visites a la setmana i un altre a GVA (660.000 usuaris / setmana).

- Social Media:
La Fundació Destí s'orienta també part de la campanya cap a les xarxes socials. Una de les accions que es durà a terme és la col·locació d'un àlbum de fotos a la pàgina de First Choice a Facebook, que compta en l'actualitat amb més de 280.000 fans. A partir d'aquesta acció es generaran converses i s'aixecarà interès pel destí.

- Màrqueting de vendes
El mes de juny Menorca tindrà el seu propi espai en el intranet de les agències de viatge (Retail Click), una eina que fan servir diàriament els agents per mantenir-se al dia. Des Menorca s'ha de manar el material que després s'inserirà en aquest espai del TTOO TUI, un dels més potents.

- Offline
Per al mes de juny la Conselleria de Turisme ha contractat un espai al mailing que setmanalment envia Thomson Airways a la base de dades, amb uns 700.000 clients. Es tracta de possibles clients directes que prèviament s'han inscrit per rebre ofertes de vols.
Menorca apareixerà també en els mailings de Monarch, amb continguts que fan referència a l'illa i l'oferta de vols corresponent, una opció que permet segmentar l'acció en funció de l'interès del moment en què es dugui a terme (edats, regió, interessos, etc).
La campanya inclou també l'enviament de mails a través de Jet2holidays i Jet2.com, amb una base de contactes de 135.000 clients. També s'aprofitarà el sistema d'enviaments de correus electrònics de Cosmos, que diu posseir una base de dades de gran rellevància i receptius al correu setmana.
Finalment es realitzarà un enviament als últims usuaris del web Jet2.com que encara no hagin realitzat reserves vacances, anunciant la destinació Menorca, així com espacions als e-mails de Saga.

- Premsa
La campanya del Regne Unit i Irlanda inclou també sistemes tradicionals, com la inserció d'anuncis en premsa diària. Així, es contracten anuncis en el Yorkshire Post, Yorkshire Evening Post, Metro Yorkshire, Belfast Telegraph i el Daily Record. Amb aquestes accions en premsa regional s'assoleixen 371.000 lectors. També es contracten espais en el Dalily Mail, Telegraph i The Guardian; amb aquests tres últims s'arribarà a una audiència superior: 862.000 lectors.
A més de premsa regional, aquesta campanya inclou altres publicacions, com les revistes de bord de Jet2.com, JetAway.

Per a la consellera de Turisme, el Sr. Salomé Cabrera, es tracta de 'una acció decidida al costat del sector privat per consolidar l'inici de la temporada a Menorca i amb el clar objectiu d'atreure més visitants i reforçar la marca Menorca'. La campanya, que persegueix consolidar l'aposta que han fet companyies com Easyjet i Monarch a favor de la temporada baixa, on l'augment de la capacitat al maig pot arribar als dos dígits, especialment a l'àrea de Londres.

Maó, 20 de març de 2.015


Compartir:   Publicar en facebook  Publicar en twitter
 
 
Pla Territorial Insular de Menorca (PTI) Pla Territorial Insular de Menorca (PTI) El PTI marca el model de desenvolupament de l'illa. Aquí podeu consultar el document en la seva integritat.
Carpeta Ciutadana Carpeta Ciutadana Apropam l'administració a la ciutadania. Els teus expedients a tan sols un clic. Demana el teu PIN CIUTADÀ
Menorca Talaiòtica Menorca Talaiòtica
Web Reserva de Biosfera Web Reserva de Biosfera Informa't de les novetats sobre les funcions de conservació, desenvolupament i de la Reserva de Biosfera.
IDE Menorca (cartografia i mapes de Menorca) IDE Menorca (cartografia i mapes de Menorca)
SAC SAC El Consell ofereix un servei integral d’atenció a la ciutadania. Informa’t de tots els tràmits que hi pots realitzar.
Contractació i Perfil del Contractant Contractació i Perfil del Contractant Contractes, licitacions, contractar, licitar, licitador
BOIB - Buttletí Oficial de les Illes Balears BOIB - Buttletí Oficial de les Illes Balears
 
 
 

  © Consell Insular de Menorca - Pl. Biosfera, 5 - 07703 MAÓ
 
Avís Legal  |  Accessibilitat  |  Mapa web  |  XHTML 1.0  |  CSS 2.1  |  RSS