Notícies i actualitat

La FFTM llença un vídeo promocional per atreure el públic jove

Data : 04/03/2018

La nova peça audiovisual, protagonitzada pels actors Lluís Marquès i Anna Gonzalvo, narra una història senzilla, de descobriment, a partir de la concatenació d’una sèrie d’experiències intenses, entre les quals tenen un pes especial les relacionades amb l’oci i la cultura.

La FFTM compartirà el vídeo amb companyies aèries, touroperadors, OET’s i mitjans de comunicació amb l’objectiu d’impactar, principalment, en el públic jove dels mercats alemany, britànic, austríac, suís i nacional.


La Fundació Foment del Turisme de Menorca llença avui un nou vídeo promocional per mostrar la Menorca més fresca, més viva i més jove. Protagonitzada pels actors Lluís Marquès i Anna Gonzalvo, la nova peça audiovisual té com a objectiu impactar en el públic jove, un dels targets prioritaris de l’estratègia que segueix la FFTM en matèria de promoció turística. Hi participen també Josep Marquès, Antoni Gonyalons i Marta Tort.

El vídeo, realitzat per Ester Sánchez de Tramuntana Films, narra una història senzilla, de descobriment (del lloc i de l’amor), i ho fa a partir de la concatenació d’una sèrie d’experiències intenses, memorables, entre les quals tenen un pes especial les relacionades amb l’oci i la cultura, si bé també hi ha espai per a moments lúdics i romàntics a indrets màgics de l’illa.

Entre les localitzacions escollides es troben les Pedreres de s’Hostal, el Teatre Principal de Maó, el port de Sanitja, els centres de Maó i Ciutadella, Calesfonts, les festes de Sant Lluís, el far de Favàritx, platges del sud i del nord, el poblat de Trepucó, la Mola, així com locals d’oci nocturn, terrasses emblemàtiques i espais gastronòmics.

“Hem volgut mostrar la Menorca més fresca, la més viva i dinàmica, una Menorca que potser no és tan coneguda als mercats europeus i que interessa molt que sigui visible. Menorca ha estat fins ara una destinació eminentment familiar. Aquesta marcada definició ha reportat
considerables beneficis a l’illa però també l’ha encasellada, limitant d’aquesta manera la penetració en nous grups de població com ara els joves, les parelles o els majors de 50 anys, tots ells visitants amb altres interessos i motivacions, i amb una rendibilitat alta. La captació d’aquests nous segments de població és, per tant, un dels nostres objectius”.

El vídeo s’ha publicat avui al canal de Youtube de la FFTM (Menorca Turismo) i també s’ha compartit a les pàgines de Facebook i Twitter (Turismo de Menorca). A més de les campanyes segmentades que es faran segons target i mercats objectius a les xarxes socials, la FFTM compartirà el vídeo amb companyies aèries, touroperadors, mitjans de comunicació i oficines espanyoles de turisme amb l’objectiu d’impactar, principalment, en el públic jove dels mercats alemany, britànic, austríac, suía i nacional.

Maó, 2 de març de 2018


Compartir:   Publicar en facebook  Publicar en twitter
 
 
Pla Territorial Insular de Menorca (PTI) Pla Territorial Insular de Menorca (PTI) El PTI marca el model de desenvolupament de l'illa. Aquí podeu consultar el document en la seva integritat.
Carpeta Ciutadana Carpeta Ciutadana Apropam l'administració a la ciutadania. Els teus expedients a tan sols un clic. Demana el teu PIN CIUTADÀ
Menorca Talaiòtica Menorca Talaiòtica
Web Reserva de Biosfera Web Reserva de Biosfera Informa't de les novetats sobre les funcions de conservació, desenvolupament i de la Reserva de Biosfera.
IDE Menorca (cartografia i mapes de Menorca) IDE Menorca (cartografia i mapes de Menorca)
SAC SAC El Consell ofereix un servei integral d’atenció a la ciutadania. Informa’t de tots els tràmits que hi pots realitzar.
Perfil del contractant Perfil del contractant Contractes, licitacions, contractar, licitar, licitador
BOIB - Buttletí Oficial de les Illes Balears BOIB - Buttletí Oficial de les Illes Balears
 
 
 

  © Consell Insular de Menorca - Pl. Biosfera, 5 - 07703 MAÓ
 
Avís Legal  |  Accessibilitat  |  Mapa web  |  XHTML 1.0  |  CSS 2.1  |  RSS