Notícies i actualitat
Una de les revistes més exclusives de Bèlgica ha pogut conèixer els encants de Menorca
Data : 08/04/2013
Dos periodistes de la revista L’Evènement, una de les publicacions més exclusives de Bèlgica, han pogut gaudir dels encants de Menorca els darrers dies per poder-ne informar després els seus lectors.
Guiats per membres de Fundació Destí, aquests periodistes han gaudit d’un programa de visites que incloïa diferents parades per conèixer la gastronomia, l'artesania i la cultura menorquines. En aquest sentit, han pogut admirar, entre altres indrets, la naveta des Tudons i Torralba, així com també han participat en excursions a cavall i han fet senderisme pel Camí de Cavalls.
L'Evènement és una revista mensual de luxe, la més llegida de les publicacions dintre d’aquest sector en el mercat belga. És francòfona i va ser creada el febrer de 1982 amb una excel·lent presentació. En destaquen els temes següents: art, cultura, decoració, disseny, arquitectura, automobilisme, moda, gastronomia, vi i viatges. Es tracta, per tant, d’un producte que promou un estil de vida amb elegància, qualitat i exclusivitat.
Maó, 8 d'abril de 2013
Compartir: