Continua l'agenda de reunions dels representants de Fundació Destí a la Fira Internacional de Turisme que se celebra a Madrid, Fitur, i que avui s'inaugura de forma oficial amb la presència, entre altres autoritats, dels Prínceps d'Astúries, del president del Govern balear, José Ramón Bauzá, i del president del Consell Insular de Menorca, Santiago Tadeo.
Durant la jornada d'avui s'han tancat dos acords molt importants per promocionar Menorca de cara a la propera temporada turística. Per una part, Jet2 ha confirmat l'increment de la capacitat per a la temporada 2013 a més que dos avions de la companyia aèria i agència de viatges britànica portaran el nom de Menorca de forma que sigui visible des de l'exterior de l'aparell en les seves destinacions a les principals ciutats britàniques. D'aquesta manera es reforça la promoció al principal mercat estranger que visita l'illa.
D'altra banda, després de la reunió mantinguda amb l'Oficina de Turisme de Düsseldorf, s'ha arribat a un acord per desenvolupar diverses accions promocionals, entre elles un workshop de Menorca amb agents especialitzats en turisme actiu i natura.
Gràcies al segon acord, continguts i experiències de Menorca tindran el seu lloc a minube.com, un portal de viatges consultat cada any per trenta milions de persones.
En una primera fase es preveu que un grup de grup de bloggers de minube.com visitin l'illa per anar retransmetent en directe aquest viatge mitjançant la generació de continguts en forma de textos, fotos i vídeos. Tot aquest material servirà per nodrir la Guia de viatges per a viatgers d'aquest portal dedicat a Menorca.
La consellera de Turisme, María Salomé Cabrera, considera molt positius aquests acords de promoció perquè «ens permeten consolidar la nostra posició en uns mercats bàsics per a Menorca com són el britànic, l'alemany i el nacional».
Maó, 30 de gener de 2013