Notícies i actualitat
Menorca reforça la seva imatge d’illa sostenible a Alemanya a través d’una campanya a National Geographic
Data : 18/08/2016
La Fundació Foment del Turisme de Menorca ha posat en marxa una nova campanya a Alemanya, a través de National Geographic Channel i National Geographic Wild, amb la finalitat de promocionar els valors naturals i culturals de l’illa i reforçar, d’aquesta manera, el posicionament de la marca Menorca a un mercat considerat prioritari per als interessos de la indústria turística menorquina.
L’acció promocional consisteix a l’emissió de dos vídeos, d’un minut de durada cadascun, que duen per títol ‘Illa sostenible’ i ‘Patrimoni únic’ i que han estat realitzats per un equip tècnic desplaçat expressament a l’illa el passat mes de maig. En total, està previst que es facin fins a 250 passis en dues tandes: una del 25 de juliol al 7 d’agost i l’altra del 19 de setembre al 3 d’octubre.
Les imatges, capturades mitjançant un drone, mostren alguns dels paratges més emblemàtics de Menorca, com el port de Sanitja, els fars de Cavalleria i Favàritx, platges verges i penya-segats, jaciments arqueològics com la Naveta des Tudons i Torre d’en Galmés, barrancs, el Parc Natural de s’Albufera des Grau, així com vaques pasturant al camp i un cavall de raça menorquina engalanat que tanca un dels vídeos amb el típic bot dels jaleos.
La decisió de dur a terme aquesta campanya en aquests moments obeeix a la intenció d’incidir en la programació de les vacances de l’any vinent, ja que una part important dels alemanys acostuma a planificar els seus viatges amb suficient antelació, especialment aquells que es mouen fora de la temporada alta, públic objectiu a qui va adreçada principalment l’acció.
Maó, 18 d’agost de 2016
Compartir: