Inici El Consell Tràmits
 

Transmissió de vehicle adscrit a una autorització de transports



Darrera modificació: 24/03/2020

Tramitar

Objecte del Tràmit: ATÈS L’ESTAT D’ALARMA DECRETAT A L’ESTAT ESPANYOL, I SEGUINT INDICACIONS DEL MINISTERI, ES SUSPENEN ELS TERMINIS PER A LA TRAMITACIÓ DE LES AUTORITZACIONS DE TRANSPORT. LES AUTORITZACIONS NO VISADES EN EL TERMINI PREVIST NO PERDRAN LA SEVA VALIDESA I NO QUEDARAN CADUCADES PER NO VISAR.

Es tracta d'obtenir la transmissió d'un vehicle adscrit a una autorització de transports.

La informació sobre els tràmits que consten en els formularis s'està actualitzant, i pot veure's modificada pel que disposa el RD 70/2019, de 15 de febrer, que modifica el Reglament de la Llei de Transports terrestres (BOE de 20 de febrer).

 
Àmbit de responsabilitat: Servei de Transports
 
Qui ho pot demanar: L'interessat o el seu representant.
 
Requisits a complir: - Ser persona capacitada legalment o representant legal.
 
Documentació a presentar: - Instància (per duplicat)
- Full de pagament de la taxa
- DNI o document equivalent i NIE+NIF per residents comunitaris (persones físiques) o TIF (persones jurídiques) o passaport o altre document equivalent al DNI en el país d'origen, NIF, i autorització de residència permanent o de residència temporal (estrangers no comunitaris).
- Document de constitució o escriptures i inscripció en registre mercantil (persones jurídiques, excepte si ja teniu altres autoritzacions).
- Declaració d'alta en el cens d'obligats tributaris.
- Certificat emès per la delegació d'hisenda acreditatiu d'estar al dia en les obligacions fiscals (excepte si ja sou titulars d'altres autoritzacions)
- Certificat de la Seguretat Social acreditatiu de la Inscripció a la Seguretat Social i d'estar lliure de deutes. (excepte si ja sou titulars d'altres autoritzacions).
- Targeta de transports original
- Fitxa tècnica del vehicle (fotocòpia compulsada)
- Permís de circulació del vehicle (fotocòpia compulsada)
- Document de cessió amb reconeixement de signatura notarial o bancari
 
On es pot realitzar el tràmit:
Presencial:
Per telèfon (només informació): 971356050
Per correu:
Per FAX (només informació):
Correu electrònic (només informació):
Altres:
Plana web: https://sede.fomento.gob.es
 
Què ha de fer el ciutadà:
Presentar telemàticament la documentació sol·licitada.
Terminis de ciutadà: Ho pot sol·licitar en qualsevol moment.
Terminis del Consell Insular: 7 dies, si tota la documentació és correcta.
Tarifes aplicables: 2020: 41,87 euros (MDL); 55,85 euros (MDP)
Resposta al ciutadà: Presencialment
 
Marc Legal: Llei 16/87 d'Ordenació de Transports terrestres i normativa complementària.
Reial Decret 1225/2006, que modifica el Reglament de la llei d'ordenació dels transports terrestres.
Ordre FOM 734/2007, que desenrotlla el reglament de transports.
 
Sentit del Silenci Administratiu:
 
Observacions:
AVÍS IMPORTANT.
A partir de dia 1 de setembre de 2017, en els tràmits relacionats amb transports, totes les persones físiques i jurídiques es comunicaran i faran les seves tramitacions a través de la plataforma única (seu electrònica) del Ministeri de Foment. Aquest és l'enllaç a l'esmentada seu electrònica.
https://sede.fomento.gob.es/SEDE_ELECTRONICA/LANG_CASTELLANO/OFICINAS_SECTORIALES/TTE_CTRA/GESTION_AUTORIZACIONES/

També s'hi pot accedir des del botó "Tramitar" situat a la part superior d'aquesta pàgina.

 


Documents Relacionats: