Notícies i actualitat

La FFTM llença un vídeo per captar turisme jove

Data : 03/05/2019

Amb el claim “Whoever you are, come to Menorca”, el nou material promocional de la Fundació Foment del Turisme de Menorca subratlla les fortaleses naturals i culturals de l’illa, destaca productes “Made in Menorca” que marquen la diferència i fa visibles valors com l’hospitalitat, que són necessaris per garantir una bona experiència turística.

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) ha publicat un nou vídeo promocional per mostrar els atractius de l’illa durant la temporada turística als joves de Regne Unit, Espanya i França, tres dels principals mercats emissors per a l’illa. Aquest mateix vídeo ja es va llençar al març a Alemanya, coincidint amb la celebració de la ITB.

El vídeo, dirigit i produït per Benjamín Riquelme i Sergi Bernhardt, mostra un jove britànic que arriba a l’illa per passar les seves vacances i és rebut, suposadament, pel pare de la seva parella, amb qui recorrerà platges, jaciments prehistòrics, pobles i espais naturals, i amb qui descobrirà la gastronomia i algunes de les tradicions menorquines, a més d’iniciar-se en activitats de turisme actiu com el caiac, el paddle surf o les rutes eqüestres. També hi seran presents algunes icones de la indústria i l’artesania local, com les avarques o les cadires coca-rossa.

Així, el nou vídeo de la FFTM subratlla les grans fortaleses de Menorca, com són la riquesa natural i cultural, destaca alguns dels elements i productes “Made in Menorca” que marquen la diferència i fa visibles valors i actituds importants per garantir una bona experiència turística, com ara l’hospitalitat, fet que es reforça amb el claim final: “Whoever you are, come to Menorca”. El recurs de l’humor dóna, al mateix temps, una imatge fresca i desenfadada, concorde amb el públic al qual va dirigit.

El vídeo, que ja es pot veure al canal de Youtube de la FFTM (Menorca Turismo), es compartirà en els propers dies a les xarxes socials que gestiona l’ens de promoció turística. L’acció es reforçarà amb una campanya segmentada per mercats –Regne Unit, Espanya i França- i per target –joves d’entre 25 i 45 anys- amb l’objectiu de generar interès per la destinació i incentivar la demanda.

Des de la FFTM es vol agrair a totes aquelles persones i empreses que han col·laborat perquè aquest nou vídeo promocional de Menorca sigui una realitat: Aeroport de Menorca, Astilleros Llompart, Artiem Audax, Bodegas Binifadet, Calzados Ria, Finca Capifort, Fundació Illes Balears (Torralba d’en Salort), Mercat del Peix de Ciutadella, Nàutica Iguana Boats, Rutas Ecuestres Son Olivar, Subaida i Grup Folklòric Tramuntana.

Maó, 3 de maig del 2019.

editar

Compartir:   Publicar en facebook  Publicar en twitter
Mapa

 
 
Comparteix aquest contingut
     
© Consell Insular de Menorca - Pl. Biosfera, 5 - 07703 MAÓ
Avís Legal  |  Accessibilitat  |  Mapa web  |  XHTML 1.0  |  CSS 3  |  RSS