Notícies i actualitat

Presentada la nova identitat visual de Menorca amb la marca Reserva de Biosfera com a eix vertebrador

Data : 20/12/2012

Avui ha tingut lloc a la sala de plens del Consell Insular de Menorca la presentació de la nova identitat visual de l'Illa amb la marca Reserva de Biosfera com a eix vertebrador, a càrrec de la consellera de Turisme, Salomé Cabrera.

“No és un logo nou. És la nova línia editorial que unificarà la imatge de Menorca i ens identificarà de cara a l'exterior. Una imatge neta, serena i amb la marca Reserva de Biosfera com a un dels nostres punts forts”, ha explicat Cabrera.

En aquesta presentació, per tant, es poden veure les sis submarques que identifiquen clarament el producte que ofereix Menorca: Menorca Mediterrània ( turisme de sol i platja), Menorca Natural (turisme actiu d'esport i natura), Menorca Slow (turisme de salut i benestar), Menorca Convention Bureau (turisme de congressos i convencions), Menorca filming (turisme de produccions audiovisuals).

A partir d'aquestes submarques, cada establiment de l'Illa podrà escollir en quina es vol englobar mitjançant les diferents accions promocionals dels clubs de producte.

“Amb aquesta nova identitat hem volgut expressar la importància d'anar tots junts en la tasca d'identificació de Menorca, com a destinació que no vol deixar l'oferta de sol i platja, però que també té moltes més experiències a oferir com per exemple el turisme de natura i esport, de descans, cultural...i el més important, amb una interacció continua amb la ciutadania i els productes locals”. A més, Menorca com a equilibri natural entre l'acció de l'home i el medi ambient, tindrà una posició bàsica.

Des del departament insular de Turisme s'ha explicat que aquesta nova identitat és fruit del treball conjunt amb el sector durant les diferents reunions que han tingut lloc en el marc de la Fulla de Ruta Turística.

Cal recordar que aquestes reunions s'han produït al llarg del nou mandat amb diferents entitats: patronals Ashome, Caeb, Pime, Aviba, empresaris, emprenedors, Comitè de Rutes Aèries, TTOO, Turespaña, Segitur, ATB, Administració central, Autoritat Portuària, ajuntaments, clubs de producte, grups de millorar Sicted, fòrums econòmics, Cercle d'Economia, sindicats...

D'aquestes trobades s'ha posat en comú els reptes de l'Illa des del punt de vista turístic: posicionament de Menorca com a Reserva de Biosfera, millorar la connectivitat aèria i posar en valor el seu producte divers i diferenciat.

La consellera Cabrera vol deixar clar que el departament de Turisme està obert a qualsevol suggeriment per millorar aquesta presentació. Per la qual cosa, deixarà uns temps prudencial per rebre propostes abans de llançar a l'exterior aquesta nova identitat visual.

Maó, 19 de desembre de 2012

editar

Compartir:   Publicar en facebook  Publicar en twitter
Mapa